Definiții și termeni
În cuprinsul prezentului document, termenii folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
Impart / Impart Piese SRL – Societatea comercială Impart Piese SRL, cu sediul în Corunca, nr. 146/22/2, jud. Mureș, România, înregistrată la Registrul Comerțului Mureș, sub nr. J26/611/2014 și având Codul Unic de Înregistrare RO33337682. Pentru orice informații, ne puteți contacta în scris la adresa vanzari@impart.ro sau pe WhatsApp: 0756-326-520;
Site – Site-ul aparținând Impart Piese SRL, care se află la adresa https://impart.ro, prin intermediul caruia cumpărătorul/utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de către Impart Piese SRL;
Cumpărător – Poate fi orice persoană fizică sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont pe Site și efectuează o Comandă (chiar și telefonic sau prin Facebook Messenger sau WhatsApp)
Utilizator – Persoana care accesează Site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
Cont – Secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client / Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (comenzi, facturi fiscale etc.);
Comandă – Documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, prin e-mail, telefonic, Facebook Messenger sau prin intermediul aplicației WhatsApp intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii;
Bunuri și servicii – Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului, ca urmare a comenzii plasate;
Campanie – Acțiunea de a expune în scop comercial, un număr de Bunuri și/sau Servicii, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător;
Review – O evaluare scrisă de către deținătorul/ beneficiarul unui produs/ serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător;
Conținut – Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Impart Piese SRL
prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Impart Piese SRL; informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau
tarifele practicate de Impart Piese SRL într-o anumită perioadă; date referitoare la Impart Piese SRL. Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general despre Impart Piese SRL, produsele comercializate de acesta,
ale partenerilor săi, cât și alte informații considerate de Impart Piese SRL ca fiind de interes pentru Utilizatori. Impart Piese SRL este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului. Utilizatorul
are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale Impart Piese SRL și ale terților, prevăzute de legislația în vigoare.
Răspundere
Impart Piese SRL nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale. Prețurile produselor
de pe acest site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționată / în cazul în care nu se menționeaza o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele
stocurilor disponibile. Prețurile afișate pe site nu sunt identice cu cele din reteaua magazinelor Impart Piese SRL, astfel că pot apărea diferențe între prețul produsului afișat pe site și cel afișat în reteaua magazinelor Impart
Piese SRL. Toate produsele prezentate pe acest site sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil. Impart Piese SRL își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site. Orice problemă cauzată de produsele
și serviciile prezentate pe site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. Impart Piese SRL nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese,
pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și condițiilor. Impart Piese SRL nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum
și pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.
Dreptul de retur
Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data emiterii facturii.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie să informeze Impart Piese SRL cu privire la decizia de retragere din Contract, fără invocarea unui motiv, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail sau fizic.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original intact, cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit. Nu vor fi acceptate la retur produse
deteriorate, cele cu ambalajul deteriorat, murdare, care prezintă urme de uzură, lichide (ulei, combustibil etc.) și cărora le lipsesc accesoriile incluse în pachet. Produsele originale, care sunt aduse pe comandă specială pentru
client, sunt nereturnabile. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi, Impart Piese SRL își rezervă dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial
(dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.
În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract, în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la data primirii dovezii că produsul a fost returnat, astfel:
– pentru comenzile achitate cu Card Online prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client.
Cum comanzi
Navighează prin catalogul de jucării folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie jucării, tip produs, vârstă, personaj, etc.) Adăugă produsele dorinte în coș. Odată finalizat coșul de cumpărături, îți vom solicita
câteva detalii personale. Poți alege să fie aceeași cu adresa de facturare sau poți completa una nouă.
În funcție de produsele alese, adresa de livare și modalitatea de plată se va calcula costul final al transportului. Dacă ți-ai făcut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare și adresa de livrare vor fi memorate în contul
tău și nu va trebui să le mai completezi de fiecare dată.
După plasarea comenzii veți primi un e-mail de înregistrare al comenzii ce va conține proforma, urmând ca apoi produsele să fie colectate și pregătite pentru livrare. După finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul acestuia.
în cazul în care există diferite situații cu anumite produse din comanda veți fi contactat prin telefon sau email.
Comenzile se pot plasa în intervalul:
Luni – Vineri
9:00 – 15:00
Pentru produsele ce sunt disponibile în mai multe modele sau culori, trebuie specificat modelul sau culoare dorită în formularul de comandă. În situațiile în care o comandă nu conține toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fără costuri adiționale. Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa ‘Contul meu’ în secțiunea ‘Comenzile mele’ și pentru fiecare comandă, este marcată etapa în care se află prin ‘Status’ și ‘AWB’. O comandă ce este finalizată și se află la curier va avea atribuit un număr de AWB (notă de transport) care poate fi urmărită pe site-ul firmei de curierat cu care a fost expediat coletul.
Cum plătești
Plata se poate face ramburs, online cu cardul bancar (credit sau debit), transfer bancar sau cu numerar la ridicarea personală a comenzilor (doar în cazul persoanelor juridice).
Plata ramburs – se face în numerar, la momentul livrării, către curierul care face livrarea produselor. Valoarea de plată va fi cea afișată în ultimul pas al comenzii, sau pe factura/proforma trimisă, fără comisioane suplimentare.
Online cu cardul (Visa/Visa Electron/Maestro/MaestroCard) – Dacă ați ales metoda de plată ‘Card de debit sau de credit’ veți fi redirecționați către Pagina Securizată a procesatorului de plăți Netopia Payments, unde
vi se va solicita să completați informațiile despre cardul dumneavoastră.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului ‘3D Secure’ elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiile on-line, acelasi
nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
‘3D Secure’ asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind
direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
Transfer bancar – Se efectuează prin completarea ordinului de plată cu informațiile de pe factura/proforma primită. La detaliile plății vă rugăm notați numărul facturii sau proformei.
Livrare
Livrarea produselor aflate pe stoc se face în termen de 2 – 4 zile lucrătoare oriunde în țară, din momentul confirmării comenzii; excepție fac perioadele cu un volum foarte mare de comenzi, unde termenul de livrare va suferi modificări
(de exemplu Campania de Black Friday și de Crăciun). O comandă depusă vineri dimineața se va livra începând cu următoarea săptămână. Puteți solicita livrarea sâmbătă în câmpul de comentarii disponibil în ultimul pas al comenzii.
Comenzile speciale au termene de livrare diferite și sunt comunicate clientului înaintea plasării comenzii.
Dreptul de proprietate intelectuală și industrială
Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Impart Piese SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Impart Piese SRL. Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile documentului. În cazul în care Impart Piese SRL conferă Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Impart Piese SRL pentru respectivul Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare. Niciun Conținut transmis către Utilizator prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Impart Piese SRL și/sau al angajatului/prepusului Impart Piese SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decat cele permise expres sau de acordul de utilizare care îl insoțeste, în cazul în care acesta există.
Forța majoră
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța
majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele
să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legislație
Lege nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Regulamentului 2016/679 al Parlamentului european și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Ordonanța nr. 130 (r1) din 31/08/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.